Snel een grote groep mensen bereiken

Elke week, maand of kwartaal kun je een nieuwsbrief inzetten om je klanten te informeren, amuseren of aanzetten tot actie.

Het is een mooie tool om op een snelle en effectieve manier, een boodschap over te brengen naar je klanten.

Ik ga je helpen om te ontdekken wat een nieuwsbrief kan toevoegen aan jouw onderneming en hoe we jouw klanten het beste kunnen bereiken.

Mijn projecten

4-6 keer per jaar mag ik namens Nicole’s Health & Wellness een nieuwsbrief versturen.

Hierin komen vegetarische (koolhydraat-arm) recepten, yoga oefeningen en de nieuwste trends rondom beauty aan bod. 

Het doel van haar nieuwsbrief is amuseren en informeren. 

Elke maand verstuur ik namens TLight BV in Heijen een nieuwsbrief. De klanten worden dan geïnformeerd over nieuwtjes vanuit het bedrijf, (nieuwe) producten en informatie vanuit de verlichting branche. Het doel is om klanten aan het bedrijf te binden, de klant te informeren en aan te zetten tot een actie. Bijvoorbeeld het bezoeken van de website.
Ontwerp zonder titel (54)
Elke maand verstuur ik namens het Kantongerecht een nieuwsbrief. Hierin staat de agenda van de thema-avonden die zij organiseren. Verder komen hier nieuwtjes, nieuwe menukaarten en andere aankondigingen aan bod.

Voordelen van een nieuwsbrief

Je kunt snel inspelen op actualiteiten

Je krijgt meer verkeer naar je website

Het is goed te monitoren. Je kunt precies zien welke klant, wat heeft aangeklikt

Je creëert verbondenheid met je klant

Samen aan de slag

Heb je al zin gekregen om een professionele nieuwsbrief de deur uit te doen?

We kunnen altijd samen, vrijblijvend een kennismakingsgesprek plannen. Dan kunnen we verwachtingen naar elkaar uitspreken en zien of we een match voor elkaar zijn.